Ny generator på väg!

Jaha... Trode ju att jag fått igång bilen men icke sa nicke. Figge P var här igår och satte i ett nytt batteri i bilen och det funkade någon timma men när vi hade varit ute i Brokind och Bjärka-Säby så började den krångla igen. Tänkte att det är väl ingen fara så då åkte vi ut till Figge L's land. På rakan it mot Kisa, Vimmerby började stereon krångla något jävulskt så vi stannade för att fixa till den men när jag skulle starta bilen igen så gick det inte. Då ringde klockan om att det faktiskt är generatorn som är trasig. Fast vi kollade kolen igår och den var okej så då trode vi att det inte var den men så fel hade vi....
En ny generator är i alla fall på väg. Imorgon åker jag och hämtar den och sen så byter vi. Så imorgon får vi hålla tummarna jävligt hårt! Skulle ju åkt och lämnat blod idag också. Får se om jag hinner göra det nu när jag ska hem och mata katterna. Får låna Mullas bil så jag kan ge mina stackars djur mat i alla fall.. Eller jag ska inte lämna blod. Jag ska testa och se om mitt blod är okej. Så efter det får vi se om jag är bra som blodgivare.

OM den nya generatorn gör susen för bilen så åker jag hem till Skänninge imorgon och stannar där ett tag.. Mina katter behöver närhet och kärlek och jag behöver komma bort ett tag. Skägget i all ära men hemma är nog ändå bäst tror jag.

Så är det med det. Uppdaterar er imorgon om hur det går med bilen och om jag kommer hem överhuvudtaget...

Just det... Mitt tangentbord på datorn är knasigt... Det var visst någon som spillde lite cider på det i fredags så vissa tangenter går inte att trycka ner utan våld. Nämner inga namn men Mulla, du är ju inte så smidig men förbannat söt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0