JÄVLA GUD! Eller vem fan det är som styr där uppe.

Vad i helvete har jag gjort för fel? Allting går bara emot mig just nu.
Skulle in till Mjölby för ett ärende idag. Ställer bilen på kvarnen parkeringen går ivg och fixar det jag ska. Kommer tillbaka och stoppar nyckeln i hålet och vrider om... vad händer? Jo, INGENTING! Den krånglar igen!
Fick stå i 45 minuter och vänta tills en snäll själ kom och hjälpte mig med startkablar. Bilen startar och jag åker hem. När jag är hemma stänger jag av bilen och försöker starta igen... Inget händer. Suck. Byter batteri, helt själv, men inte heller det hjälper. Suck. Pratade med lite folk och dom säger att det antagligen är för lite jod (eller hur fan det stavas). Så på söndag ska jag, men hjälp av H-I mäta batteri och generatorn. Vad skulle jag gjort om inte han fanns?

När jag kom in för att vänta på Mulla som ska hämta mig till Linköping sätter jag på TV'n och bilden är svartvit. Vad i helvete? Har jag en TV från 50-talet eller vad är det frågan om? Det är ju inte första gången det händer heller.

Nu ska jag åka in till Linköping och gå på Date.. Ja. Jag ska gå på date!

Sug på den du din tjuriga jävel. Lugn och ro? Vem är det som gjorde så att det blev så här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0