Fått mycket gjort idag.

Idag började dagen 5 i 8 då Jånke knarkade på dörren. En väldigt trött Anna går upp ur sängen och lindar täcket omkring sig och öppnar.
Eftersom min bil inte funkar fick jag låna Mullas (<3) bil för jag hade en tid till sjukan halv 9. Efter sjukan åkte jag till Lina och beställde en ny generator till bilen. Med det avklarat körde jag Mulla till skolan och sen åkte jag hem till Skänninge där jag pussade lite på mina katter och duschade. Skönt det var att duscha i sin egen dusch kan jag lova. Jag passade även på att åka förbi Blodbussen för att bli blodgivare. Sen åkte jag tillbaka till Linköping. Jag och Mulla åkte till Söderköping för att jobba. Mulla jobbade och jag hjälpte till lite. Sen åkte vi till Statoil för att kolla om vi hittade min penna till mobilen som jag tappade förra veckan och titt på fan: där låg han!!!! Jippie. Han var iofs smutsig och repig men han funkar. Sen åkte vi och åt lite.
Efter maten åkte vi ut till Klockrike och Mullas pappa för att hämta grejer så vi kunde tvätta Mullas bil.
Men när vi kom hem igen tyckte vi det hade blivit allt för sent så vi gick upp till Mulla och la oss i hennes säng och kollade på Twilight! Me LOVE that movie!

Nu sitter vi hos Lina och har spelat lite kort. Jag vart så förbannad för att spelet inte ville som jag ville så jag gav upp.. Vet inte vad men jag är lite känslig av mig.

Så har min dag sett ut så imorgon ska jag och Mulla mecka generator!  Tjejer kan!


Just det... Jag har lekt fotograf idag också!

Kommentarer
Postat av: sundarii

"knarkade på dörren" ??? Hur knarkar man på dörren? HAHA! Du måste väl mena knaCkade? ^^

2009-09-09 @ 15:46:31
Postat av: Anonym

Ja.. jag menar knackade men det låter ju mycket roligare med knarkade på dörren eller hur ;)

2009-09-09 @ 18:57:58
Postat av: sundarii

Du fick ju mig på fall så ^^

2009-09-10 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0