Tååååååårsdag!

Torsdag idag och jag har agerat mamma hela dagen. Mamma Katarina har åkt till Stockholm och kommer hem imorgon igen så jag håller ställningarna.
Sitter just nu och kollar på Herkules med Maria, Åsa, Daniel och Karro. Trevligt. Eller jag lyssnar mest, sitter ju här också.

Har varit hos mormor och ätit våfflor idag, mums. Sen var vi hemma hos Niklas och kollade in nya lyan. Mysigt och stort! Jonna hade köpt en liten kaning, Våfflan. Han hade bara ett öga men sååååååå söt! Som socker!
Kollade på när ormarna matades också. Niklas hade riktigt roligt när han dansade runt med råttbebisarna på en förvuxen pincett.

Lagade mat också. Vart köttbullar och macaroner med stark sås. Lite för stark men så blir det när man inte är van vid att laga mat.

Imorgon kommer mamma hem, då ska vi fredagsmysa! Ska se om vi hinner in till systemet en liten sväng. Vill ta några cider imorgon känner jag.

Kommentarer
Postat av: Maria

Så synd att vi missade varandra, jag var hemma i förra veckan! Kram

2009-10-16 @ 13:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0