Skänninge by night!

Jag och syster yster sitter hemma hos mig och kollar på TV. Eller Malin sitter i sängen och pratar med Wallander.
Tira ligger i soffan jämte mig och luktar häst. Inte så lite heller. Luktar typ som att jag har fått med mig Smulan eller GT hem. Duscha henne imorgon kanske med mitt vaniljschampo! (Det är ett hundschampo)

Har varit i stallet idag. Skulle rida på Smulan men det gjorde Malin så red jag på Arina. Förra gången jag red henne gick det inte så bra. Jag var liiiiite rädd för henne men det var som bortblåst idag. Snart så ska jag börja galoppera också! Jag SKA! Så enkelt är det!

Hade en riktigt mysig heldag i stallet med Mulla, Malin och Tisse. Mockade alla boxar, mätte upp mat och grejade. Får bli så nästa måndag också tycker jag. Fast då blir det bara jag och Mulla. Ska se om jag kanske inte kan åka med henne varje måndag ut. Det är sjukt kul att vara där ute. Vi har alltid så djupa diskussioner på vägen dit, fixar det vi ska och lite till i några timmar och sen på vägen hem fortsätter diskussionerna. Myspys!

Nu har Tira börjat drömma och sparkar på mig. Blir en liten runda nere vid vattnet innan sovdags.
Imorgon har jag massor att stå i och fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0