Lektions ridning med instruktör Mulla.

Idag har jag fått den stora äran att rida GT, lektion för Mulla vart det. Kul som fan. Riktigt lärorikt faktiskt. Gjorde en hel del roliga övningar. Skulle bl.a vända mig om i sadeln när han gick. Det var inte det lättaste men jag fixa det och satt med ansiktet mot arslet och det kändes riktigt konstigt.
Vi travade en hel del och galopperade också.
Gjorde volter i trav och sen galoppera på kortsidan. Roligt! Hoppas på en lektion till snart!

Blir till att jag stannar i Skägget under natten. Lillebror behöver lite sällskap medans Mulla är och jobbar imorgon, så då får syster ställa upp och vara barnvakt. Ska ju inte jobba förrän kl 16 på fredag så det är ingen fara på taket.

Har riktigt mycket energi idag så jag tänkte tvinga med mig Bonkie på promenad runt skägget sen. Mysigt, blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0