I'm back in the game!

Tillbaka i Linköping. Stannade i Falkenberg en dag längre än räknat men det var skönt och behövligt.

Idag fyller Mulla år. Hela Tjuflera fyller hon! Grattis till dig!

Idag har vi varit i stallet. Red först på Smulan men hon var inte riktigt sugen så jag fick rida på GT när Mulla longerade honom. Damned vad det gick kan jag lova! Vi galopperade! Fy vad otäckt det var först. Jag var liiiiite nervör men när Mulla hade förklarat för mig hur jag skulle göra så gick det bra. Känner på mig att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Midjan och neråt...

Nu ska vi nog snart gå bort till Lina och kolla in vinterdäcken som Mulla ska få ta, sen ska vi åka ut till söderköping och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0