Grattis Pappa!

Idag fyller min Pappa 49 år. Eller, han skulle ha fyllt. Men för mig så fyller han fortfarande och jag tänker fira det genom att gå till någon minneslund och tända ett ljus för honom.

Idag mår jag också bra. Hade en liten neråt svacka inatt men den har gått över. För mycket minnen och tankar som cirkulerade. Saker som jag inte riktigt har tagit tag i innan, saker som jag blev riktigt sårad över. Lögner och svek.
Vi får väl se om vi någonsin kommer prata ut om det på riktigt och lösa det, kanske, kanske inte. Jag vet i alla fall att det har gjort riktigt ont.

Ikväll kommer Malin och Tisse, så jag ska åka in till Linköping så jag är där vid 6 tiden. Sen åker jag och Malin hem till mig. Vi får se om Mulla och Tisse också åker med, sånt som märks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0