Söndag...

Ska börja med att skriva att jag hade en otroligt rolig och mysig fredagkväll och lördag! Jag var extremt nervös men nersositeten släppte ganska snabbt och en människa som jag inte kände så väl fick mina ögon att öppnas. Jag var överraskad, positivt, över hur människan egentligen är. Rolig och genom snäll.

Söndag. Gillar inte söndagar alls. Sitter och väntar på att Lina, Klint och Emil ska komma och hämta mig så ska vi in till skägget. Stannar väl där till imorgon eller tisdag, vi får se helt enkelt.
Sen är det fars dag idag. En dag som för mig kommer gå nästan obemärkt förbi men inte helt utan tankar och känslor. Tänker på min lilla Papi, vilket jag iofs gör nästintill varje dag. Hoppas att han har det bra där uppe. Att han är med mig, och inte alls skäms för saker jag gör utan att han är stolt. Jag tror att han är det i alla fall.

Så ska man jobba idag också. Behövs nu när man är utan jobb. Gött!

Det känns som att jag har slängt ut mitt hjäta på ett bord, till allmän beskådning.
Känns som att ganska snart kommer en köttyxa slakta mitt hjärta hänsynslöst och jag får enbart en slamsa kvar. En liten slamsa som jag ska försöka pussla ihop med nya delar. Tid och ork kommer att krävas i så fall men slaktaren ska inte få vinna detta. Jag har alltid gjort och kommer alltid gå in helhjärtat i saker, så varför inte även denna gång?

Japp, Anna mår inte riktigt bra... Igen... Är väl på väg att dala nerför, eller smälla ner, utan kontroll. Jag vill inte att det händer igen. Garden är uppe och ingenting ska komma åt mig. Jag ska göra vad jag kan för att få fortsätta må bra!

Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2009-11-08 @ 18:16:24
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0