Scary scary!

Imorgon är det Fredagen den 13. Usch. Jag brukar ha riktig otur då så för min del blir det att vara hemma.
Det är ju fredag så jag och Tira ska ha fredagsmys. Får se om det går någon bra film på TV, så vi har någonting att fördriva tiden med. Skulle ju åkt på fest i Skägget men Tira kan inte följa med dit och hon kan inte vara hemma hos Lina för Arvid blir helt knäpp. Så Vi får vara hemma. Skönt det med. Så får katterna lite sällskap.

På lördag beger vi oss till hemlig destination. Eller så hemlig är den inte. Ledberg ska vi till. Får se om Tira är lite lugnare denna gången. Förra helgen var hon über stressad hela tiden och ville inte riktigt koppla av. Så jag håller tummarna att det ska gå bättre nu.

Tvättstugan har jag idag också. Inte så mycket tvätt som jag brukar ha faktiskt. 3 maskiner blir det så fort kommer det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0