Lyckorus!

Idag har jag varit med Mulla i stallet. Det var roligt att gå runt och pyssla. Mocka och väga upp mat och grejer.
Skulle rida på Arina men det blev inte riktigt så. Vi gjorde det vi skulle, tog in 12 hästar och sen var vi nog ganska trötta både jag och Mulla så vi åkte hem.

Nu sitter jag hos Lina och dricker té medans Lina rullar cigg.
Jag lyssnar på Lars Winnerbäck och drömmer mig bort. Till bättre tider kanske. Tider med mer klarhet.
Jag har något konstigt lyckorus i kroppen. Det liksom bubblar i kroppen idag. Skönt är det.
Har fått en film på lilla bebisen Pepsi också. Gud vad söt han är! Längtar tills jag ska åka ner och hälsa på familjen och kolla på honom.

Nästa vecka blir en mer i min lägenhet. Kanske är därför jag bubblar lite extra. Hemlighetsfulla Anna är igång igen.
Allt för att få nyfikna människor att bli ännu mer nyfikna. Haha.


Om 11 dagar är det premiär för New Moon!!!
Om 16 dagar fyller Tira 2 år!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Vad har du i kikaren nu då? En katt? en hund? En KILLE? ^^ Sääääääääääääääääg nu!

2009-11-10 @ 19:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0