Hemma igen.

Då var man hemma igen efter en helg i Falkenberg.
Har haft riktigt roligt.
Klippt till håret lite så nu ser jag skaplig ut igen. Tack underbara Chanique!

I Lördags tillbringade vi många timmar i Salongen. Åsa klippte håret så passade jag också på att fixa till det. Chanique kommer bli en riktigt bra frisör när hon är färdigutbildad. Tänkte jag skulle fixa håret hos henne varje gång, det är väl 6 veckors mellanrum man ska ha?
Sen åkte vi hem och åt och sen tillbaka till Chanique för att dricka lite. Då hade vi Tisse med oss, så 3 Andreasson mot resten. Riktigt trevligt var det. Träffade Peter som jag inte har träffat på flera år. Spelade lite spel och pratade.

Idag har vi firat Åsa och Daniel som fyller 14. Grattis till dom. Efter lite fika var det dags för mig att bege mig hemmåt.
Så nu är jag i Skäggetorp hos Lina och kollar på Paradise Hotel. Har även träffat D en liten stund. Alltid lika mysigt.

Längtar som en galning till helgen. På lördag kväll blir det kanske New Moon, med trevligt sällskap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0