En kall lägenhet!

Fy fan vad jag skriker efter sällskap idag! Min lägenhet är äckligt kall! Jag sitter med två filtar på min men fryser ändå. Klockan är ju ganska mycket så jag vill inte ställa mig i duschen heller.

Lina fyller ju år idag! Grattis!

Efter jobbet igår åkte jag in till Linköping. Gick hem till Elin där jag fick varm smörgåstårta och te. Mumsigt värre. Efter det gjorde vi oss iordning för att gå till Lina. Vi kom väl dit vid halv 8 tror jag. Inte så mycket folk där då men det var trevligt att bara sitta och prata. Sen fylldes det på ganska snabbt. Vart ganska mycket dricka och jag vart väl lite rund om fötterna. Det är ju ett tag sedan sist.
För en gångs skull vart det inga bråk, vilket är ganska vanligt att det blir tyvärr. Folk är väl inte så mogna ännu. Vissa gick hem tidigt och andra senare. Jag, Becka och Emil sov där i alla fall. Vet inte riktigt vad klockan var när vi komi säng. Eller kanske ska säga soffa för det var ju där jag sov.

Vaknade imorse av att nästan alla mobiler i lägenheten lät någon gång. 12.39 ringer Lina och väcker mig. Haha, att hon var vaken före mig hade jag faktiskt aldrig kunnat gissa. Jag och Becka gick ut med hundarna, vid den tidpunken kan jag meddela att vi var inte de vassaste knivarna i lådan. Haha.

Sen kom lite folk till Lina idag på dagen. Jag var seg fram tills jag åkte hem vid 8 tiden. Nu sitter jag i min ensamhet och är nostalgisk! Lyssnar på The Beach song. Låten som är med i filmen True Romance. Ska försöka se om jag inte kan köpa/hyra den filmen. Den är ju så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0