Bonkie, Bonkie.

Trött, trött, trött... Kan inte beskriva min dag mycket bättre.

Sitter och har lite konference med Lina via MSN. Ska fixa till en ny header till mig. Fast jag är ju liiiiiite kräsen när det gäller sånt så vi får väl se om hon orkar med.

Var ute med Tira en sväng i regnet nyss. Inte så kul tyckte matte men Tira tyckte det var roligt. Hon fick ju vara lös ute på fältet och leta sten så hon var överlycklig. Undrar om man inte kan ändra hennes stenbesatthet till att leta typ Diamanter. Eller svamp i alla fall. Ska se om jag hittar ingången till motionsspåret imorgon. Om det regnar lär det ju inte vara så mycket folk där, så då kan hon få springa. Måste se till så jag får tillbaka hennes sele och en lina så ska vi börja spåra. Jag vet inte hur länge jag har sagt det men nu måste det bli av! Åker nog in till Linköping på söndag och så SKA vi ut i rydsskogen. Vet inte hur många gånger jag har sagt det också. Jag måste börja göra saker som jag säger att jag ska göra.

Nu under hösten ska jag se till att få Klint/Marketeg att följa med till skogen också. Ska ju hjälpa dom med lite träning med Rockie. Så om dom kommer hem tidigt på söndag så gör vi det tycker jag.

Det är nog kanske dags att para henne snart. Börjar bli lite trött på hennes tuttar som hänger och slänger överallt och hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0