Äh... Skit it..

Tisdag kväll och jag har uträttat det jag skulle idag.
Varit på soc, hårinpackning och ansiktsmask. Haha. VIlken fullspäckad dag jag har haft!
har hjälpt Sara lite med hennes nya blogg också. Det där jävla Photoshop vill inte riktigt att jag ska lära mig det. Men snart är jag mästare på det!

Börjar bli lite nervös över om jag får några pengar från soc. Jag vet inte om jag har uppfyllt deras krav. Jag borde ju ha gjort det. Arbetslös och 0:- på kontot.. Hade ett 15 minuters möte med min nya handläggare idag. Hon sa ingenting om att jag inte skulle få några pengar. Hon sa bara att hon skulle räkna ut hur mycket det skulle bli så skulle jag få pengarna på onsdag. Alltså imorgon. Eller idag blir det ju.. Gick i alla fall in och kollade mitt saldo. 0.81 lyste så otroligt så jag fick ont i ögonen.. Fattades bara neon skyltarna.

Blir det några pengar imorgon ska jag åka in till Mjölby, ta ut pengar och så ska jag gå upp till Lidl och handla lite. Ska fylla på min frys lite i alla fall.

I helgen blir det kalas. Becka fyller år idag så hon ska firas. Ännu en anledning till att jag vill ha pengar.
Firandet sker på lördag så vi får väl se vad som händer på fredag. Jag och Lina planerar i alla fall att göa rabarberpaj. En liten tävling för att se vems som blir godast :P

Näe. Sova kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0