Sliten idag.

Idag är Anna sliten. Har jobbat 27 timmar under helgen. Nästan en hel arbetsvecka men kul har jag haft.
Hade bestämt mig för att sova länge idag men icke sa nicke. Fick sms kl 9 imorse om att jag ska jobba på måndag.
Sen ramlade det in 4 sms till så nu har jag jobb i några dagar. Har en liten känsla av att det kommer komma några mer tider under dagen.

Sitter nu ute hos Baby. Han är inte hemma, åkte precis in till Mjölby. Funderar på om jag kanske ska ner och boka en tvätt tid. Både jag och Tom har massa tvätt som måste tvättas så jag får börja med Tom's idag så tar jag min imorgon..

Nu ska jag lyssna på mina sagor som Tom har fixat till mig.



Tira är ganska smart faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om inte världens sötaste :D

2009-05-18 @ 17:34:29
Postat av: goggo

och fotografen är ju jag:D hahahahahaha hon är skiit snygg i dom:D plus att hon läste faktist lite för mej:D

2009-05-25 @ 15:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0