Jävla Telia!

Nu är jag förbannad! Har väntat i 2 månader på att mitt internet, digital TV och hem telefon ska komma. Fick mina saker i onsdags och hämtade ut det idag glad som fan var jag när jag gick ut från Coop Konsum med paketet i handen.
Lyckan vad inte långvarig då digital TV boxen inte fungerade. Ringde till Telia för att prata med någon som kan men då har dom inte öppet. Jävla skit. Blir till att ringa imorgon innan 17.00. Man förväntar ju sig att det ska funka men man kan inte alltid lita på Telia.

För den som inte vet så har Tira skadat trampdynan. Hon har trampat på någonting och skavt upp en ganska stor del av trampdynan. Har smörjt in henne och när vi varit ute så har hon harft strumpor på sig för att det inte ska komma in någon skit i såret. Det har inte varit någon väsk-promenad med henne heller nu då jag vill skona trampdynan.
Så här ser Tira ut med "bandaget"

Äntligen är lägenheten städad också. Skulle upp till Graflunds och lämna in nyckeln till dom. Enligt lappen ska dom stänga kl 16, men vid 15.20 när Klint stod där uppe så var det stängt. Jävla as!
Blir till att åka in på Måndag och lämna den... Suck att det ska vara så krångligt med allt.





Fy fan vad jag är duktig!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Bye Bye Lägenhet =( =(=(=(

2009-05-02 @ 10:36:47
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: elin

Bye Bye Lägenhet =( =(=(=(=(=(

2009-05-02 @ 10:46:27
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0