Eureka!

Äntligen! Som jag har letat. På hela jävla internet, i varje videobutik, under alla stenar och varje vrå men utan resultat.
Så nu, idag, hittade jag "hyrfilms" funktionen på min nya digitalbox. "Nice" tänkte jag och skrev in lite olika filmer som jag gärna ville se. Sökte på "I taket lyser stjärnorna" men den är antagligen lite för ny så den har inte kommit ut än. Så sökte jag på "Drömprinsen - Filmen om Em" och där var den! Den fanns på Telia's digitalbox! Jag SKA hyra den i helgen. Eller rentav imorgon... Jobbar ju bara till 18 och Tom ska till Motala så jag har gott om tid på mig att mysa ner i soffan och kolla på film!

Tack Telia! Det är nästan så att jag har förlåtit er för era tabbar med mitt abonemang!

Kommentarer
Postat av: Lina

hihih okej.. då räknar jag med glass till anna.. :) hehe.. men jag hoppas att vi ses innan.. :) puss

2009-05-21 @ 19:59:36
URL: http://minisixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0