Bilder.

Har äntligen hittat min datakabel. Hade städat bort den och hittade den i ett skåp när jag letade efter en linjal. Så det kan gå.
Nu tänkte jag i alla fall passa på att ladda upp lite bilder som jag tagit de senaste dagarna. Inte många men en bild säger ju  mer än 1000 ord.

 

      


Så var det med det.. 7000 ord blev sagda ;)

Ville haft dom så snyggt som Sundarii brukar göra med sina bilder. Men det kommer nog dröja ett tag då jag inte är så haj på Photoshop än, men det kommer.. Har inte ens Photoshop så det kanske har med det att göra...
Jag får väl gå en snabbkurs hos henne för att det ska bli lika snyggt som hennes.. Men än så länge får ni nöja er med detta...

Nu ska jag fortsätta skissa lite på en tatuering jag vill göra. Jag är inte så duktig på att måla men skam den som ger sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0