Allt och inget.

Diskussionen om Kamphundarna kan bli hur lång som helst, känner jag. Alla har vi olika åsikter och det får vi absolut ha. Jag står för att dom inte ska kallas kamphund utan hellre sällskapshund om vi nu måste lägga in dom i en mapp.
Jag tänker heller inte delta mer i pajkastningen som den faktiskt har blivit.

Sitter hemma i Skänninge och kollar på TV. Hade precis kommit ut ur duschen när jag satte på SVT2 och får se en scen ur en film som jag känner igen. Det var ingen lång scen men den kändes in i benmärgen. Klickade på "Info" knappen och fick fram att filmen heter "Ön i Fågelgatan", namnet klingade väldigt välbekant. Tror fan att jag såg den på Skolbio när jag gick i mellanstadiet. Synd att det inte var filmen vi fick se på gymnasiet där en liten tjej försökte lossa på 2 plaststolar samtidigt som hon pratade om kvinnans roll i familjen. Hon var inte mer än 6 år och hade redan anamat familjens kultur och kvinnosyn. Hela biosalongen skrattade för hon var så söt. Hon slet med stolarna i säkert 10 minuter.

Tom är och fixar med bilen och sen ska vi in till Mjölby och grilla med Kim och hans tjej. Nyktert blir det för min del då Tira har haft feber och jag vill kunna åka iväg med henne om det händer någonting. Samma med Heike, han har haltat som en annan krympling idag. Antagligen har han trampat på en jordgeting som Tom såg inne hos honom igår.

Näe, kläder kanske man ska ha på sig ikväll? Frågan är bara vad....

Kommentarer
Postat av: Annie

Om hon har feber imon också så åk in med henne, för då är något väldigt fel. Med tanke på att det blir tredje eller mer än tre dagar med feber. Ha så kul ikväll!

Puss

2009-05-02 @ 23:08:51
URL: http://circusfreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilken fin design!

2009-05-03 @ 20:41:40
URL: http://mirabellesevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0