Vad i hela helvete!?

Jag är ju lite sen med allt, eller ja det mesta i alla fall.
Har tillbringat lite tid med att snoka runt i diverse bloggar och hittade en länk till en tidning från 14 Februari 2009.
Klickade in och läste och ju längre ner i artikeln jag kom desto mer höjdes mina ögonbryn. Det är bara att förundras och bli förskräckt av hur världen är egentligen. Ja, grejen är väl fin i sig, men man kanske ska ha åldern inne och förstå vad det handlar om. Ålder har väl inte så mycket med det att göra men mognad i alla fall.

Jag talar givetvis om en pojke på 13 år... Som blivit pappa! Expressen eller Aftonbladet
Välj själva.

Hur kan mammans föräldrar missa att deras 15 åriga dotters mage blir allt större och större? Det undrar jag, satidigt som jag undrar om dom fått någon sexualundervisning alls. Ja, kommentera gärna!!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Det var bara fejk alltihop. Det var pojkens mamma själv som kom på idén för tjäna in pengar till sin familj + flickan. Aftonbladet avslöjade det strax där efter.. Härligt att du trivs i den ny lyan :)

2009-03-09 @ 17:12:26
Postat av: sundarii

Äsch, jag hittade inte den länken men det sas att pojken var ett fejk och inte alls var pappa till barnet. Men det lilla jag vet om mamman är att hon faktiskt är mamma trots den unga åldern.

Kolla här då! Hittade några länkar - http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4593063.ab och http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4388938.ab

2009-03-09 @ 20:18:11
Postat av: Annie

Säger bara herregud! Visst, det är väl jätte roligt för dom och allt det där. Men att vara så unga. Ja, det krävs ju en hel del. Vet inte vad jag ska säga.

2009-03-10 @ 12:35:24
URL: http://circusfreak.blogg.se/
Postat av: Anna

Sundarii: Hittad en länk jämte länken du skickade. Hur kan man som förälder utnyttja sina barn bara för att få lite publicitet? Det är ju iofs samma sak med alla föräldrar som drar med sina barn diverse auditions och dylikt. Usch, jag blir så trött på människor som inte är nöjda med sitt eget liv och tvingar på sina barn det mesta så att dom ska kan stilla sitt dåliga samvete

2009-03-10 @ 13:22:17
Postat av: Anna

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4449702.ab länken till "avslöjandet"

2009-03-10 @ 13:23:45
Postat av: sundarii

Ja, där ser man. Det var den länken jag menade. Fan, illa att jag missade den när länken ändå var så nära.. Börjar väl bli blindare.. ;)



När kommer du och lånar Sitas bollsnurrarmojs då? (Den du lekte med innan du for till läkarn) HAHA!



Kram på dig !

2009-03-11 @ 20:53:43
Postat av: Anna

Sundarii: Åh! Den var ju rolig den leksaken! Jag vann ju hela tiden! Hade ju iofs ingen att spela/leka med men jag vann, det är ju det som räknar ;)

2009-03-12 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0