Pimpar bloggar.

Anna har blivit lite haj på det här med design. Kan väl säga att jag fått en hel del hjälp av Tom också men mycket har jag klurat ut själv.

Började ju fixa Lina's blogg för ett halvår sedan men blev aldrig riktigt klar så igår började jag igen och nu äntligen är den godkänd och klar! För den som är nyfiken är det bara att gå in och kolla hur den blev. Så kan ni ju skicka en kommentar till mig om hur ni tycker att den blev.

Nu har det blivit så att jag har blivit tillfrågad av både Elin och Goggo också och jag har börjat lite smått med deras. Ni får gärna gå in och kolla dom också.. Vill ha mycket åsikter så jag kan utvecklas och bli bättre.

Kanske till och med någon som vill att jag ska fixa deras med, bara att skriva i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0