Nya mobilen och dålig stämning.

Nu är den nya mobilen hämtad och invigd. Kan säga redan nu att den är ganska lätt att använda men det kommer att ta tid innan jag lär mig alla funktioner. Det är ju en liten dator i mobil format. Ska bara lära mig hur man får en av sina egna låtar till ringsignal. Det får bli imorgon.

Stämningen är inte den bästa här idag, och har tyvärr varit så i några dagar nu. Jag vet inte vad det är eftersom den som är sur inte pratar med mig om det, så jag har inte en aning om vad det är som jag har gjort. Om jag ens har gjort någonting. Men det är nog dags i alla fall att vi börjar sova ifrån varandra nästa vecka.

Pratade med mamma innan om varför jag är så yr i huvudet och inte har någon balans. Kan bero på ett slag över örat som har gått käpp rätt åt helvete. Om det inte har slutat när helgen är slut så måste jag till Farbror Doktorn och få det undersökt. Usch, tänk om jag kommer vara yr och utan balans resten av livet!

Kommentarer
Postat av: sundarii

Balanssinnet i örat påverkar allt med balasen med att göra. Du kanske har vätska i örat? Jag har en bekant som har dålig balanssinne och det hindrar tyvärr hennes bilkörning så hon kan inte köra bil men det får vi hoppas på att det inte händer dig!

2009-06-18 @ 12:53:59
Postat av: Elin

Hoppas de blir bättre snart!

2009-06-19 @ 13:57:48
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0