Mögel och pitbullförbud.

Yes! Jag han med att baka! Det blev två plåtar med rosenbröd. Så nu har Tom någonting att äta till frukost när jag inte är hemma. Medans jag rensade undan efter mitt bageri tänkte jag att jag ändå kunde rensa kylen. Handlade ju på Lidl för 900 riksdaler så när den nya maten åkte in slängdes den gamla ut. Om ni kommer ihåg lagade jag ju mat själv till hundarna härom veckan, den låg kvar i kylskåpet. Det var inte längre ris, korv och morötter utan det var någon konstig grön sörja.. SLÄNGA! Fy fan vad det luktade. Nu är det i alla fall rent i köket och imorgon blir det nybakat bröd! Mums.

Jag bor ju hos privat hyresvärd, vilket är riktigt skönt. Vi brukar sitta och prata ibland när hon rastar hundarna och jag tar en cigg. Idag nämnde jag för henne att jag och Tom är fodervärdar till en liten Pitbull hane på 6 månader. Hon tittade på mig med stora ögon och sa att hon inte gillade det riktigt. Hennes blicka sa mig: "Gör er av med den blodtörstiga besten innan han äter upp mig och mina hundar." Men Tira gillar hon. Då undrar jag: Vad är skillnaden på King och Tira? Förutom att Tira är svart och amstaff och King är vit och Pitbull?
Jag känner att jag som hyresgäst har väl rätt att ha vilket djur jag vill så länge det inte står någonting annat på kontraktet eller det är ett olagligt djur eller jag behandlar djuret illa. Jaja, jag tänker i alla fall ha kvar King, hon får väl hellre hälsa på honom och se att han är hur gullig som helst, dock lite rädd.

Jaja, nu ska jag borsta tänderna med min nyinköpta tandkräm, varsågod Tom. Sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på Scrubs.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag blir galen!!! :P Men de är kul efteråt:P Fin din blogg är! =) Ses om 1 vecka =)

2009-06-06 @ 12:26:06
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Dannielle

Varifrån kommer hanen ni ska vara fodervärd åt? Vilka linjer? =)

2009-06-06 @ 19:08:04
URL: http://rexmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0