Massor att göra!

Idag har Anna massor att göra.
Har varit hemma i skänninge sedan 12 idag, har städat hela lägenheten, knäskurat golven och fixat. Vill komma hem till en ren lägenhet när jag kommer hem på lördag.

Har varit en sväng på ÖB också, köpt lite diskborstar, disksvampar och pumptvål både till mig och Tom. Så nu kan jag äntligen byta ut hans 100 år gamla diskborste. Jag har betalat hyran och elräkningen. Fixat lite bloggar, däribland min egen, eller ja ändrat headern i alla fall.
Ska snart åka iväg till Lidl och handla, om Tom behagar komma snart. Ska månadshandla och så ska jag baka ikväll. Så vi slipper åka och köpa bröd var och varannan dag, det är ju dyrt som fan.

Imorgon åker jag till Falkenberg igen. Lilla Tisse har blivit stor och tar studenten. I mina ögon är han fortfarande 10.
Jag har missat flera år i alla mina syskons uppväxt. När jag tänker på dom ibland undrar jag när dom blev så stora. När jag tänker på Åsa och Daniel så pratar dom fortfarande otydligt. Dom blir ju 14 år i år! Herregud.

Åker vid 10 tiden imorgon och är framme vid 14. Skönt. Då kan man tillbringa eftermiddagen med mamma.
Helt ensam åker jag också. Inte en hund så långt ögat når, som är min i alla fall..
Tira är hos Klint och Lina. King och Heike är hos Tom. Han var inte så sugen på att ha 3 hundar själv i helgen.
Han ska nog försöka få så mycket sömn som möjligt på lördag tror jag. Han har jobbat nästan 20 timmar om dygnet de 2 senaste veckorna. Stackars liten.

Nu ska jag röka och sen ska jag rulla tummarna tills Tom kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0