Antastad

Jag satt utanför jobbet igår och väntade på Tom. Jag slutade halv 9 men han hade fått förhinder så han kunde inte riktigt komma halv så jag fick vänta en stund. Det regnade ju inte så det var helt okej att vänta. Gick och satte mig i busskuren och tog en cigg, räknade hur många timmar jag jobbat denna månaden och hel plötsligt sitter det en alkoholstinkande karl jämte mig, nästan PÅ mig. Han tittade på mig och jag kände att han sökte ögonkontakt. Han böjde sig nedåt och frågade hur det var med mig. "Det är väl bra" svarade jag utan att lyfta blicken från mobilen.
Han började fråga massa om varför jag satt där och hur jag skulle ta mig hem och var jag bodde och sånt, svarade givetvis inte på vad jag bor. "Du vill inte komma in till mig och älska då? " Frågade han sen och la handen på mitt lår. Jag blev helt iskall i hela kroppen. "Nu fan blir jag våldtagen utanför jobbet". Jag rös till i hela kroppen och han försökte ta upp handen mot mina bröst och han nuddade dom när jag hoppade ett steg åt sidan och han skuttade glatt efter. "Näe, jag vill verkligen inte älska med dig" svarade jag. Då vart han nästan lite arg och sa att det ville jag visst. Tack och lov så ringde Tom och berättade att han var 2 minuter ifrån jobbet och då gick gubben. Det värsta är att han bor precis mitt emot jobbet och jag tänker på alla de stackars tanter som han kanske ger sig på. Kanske får prata med någon om det.
Usch.

Idag ska jag in till Linköping en sväng. Elin och Lina tar studenten. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Jen

Ehh blääää?! Köp på dig försvarsspray! Haha, ja, poliserna i Ystad är roliga.. men det händer verkligen inget kriminellt här överhuvudtaget, lite gulligt nästan :) Kanske skulle räckt med enbart Wallander poliserna? ;) Hoppas allting är bra, och hoppas du tar dig neråt någongång i sommar så jag kan visa dig Malmö. Kram!

2009-06-12 @ 12:07:26
URL: http://jennicalouise.blogg.se.
Postat av: sundarii

Vilken jävla idiot! Euw! Jävla gubbjävel, sådana som han bör kastreras.Tur att du kom undan. rys



Kram!

2009-06-12 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0