Skelögd?

Var ju på bilträff igår, efter många om och men kom det skapligt med folk och kul hade vi. Fick höra av lite folk att jag är skelögd. Jag kunde ju inte skylla på att jag var full, folk har ju en tendens att bli det när dom har druckit, eftersom jag var helt nykter. Eftersom jag inte har studerat mina ögon speciellt noga i spegeln kan jag inte avgöra det själv. Så nu är det upp till er att avgöra, övertyga mig, om huruvida jag är skelögd eller inte.



(Bilden är ju inte den snyggaste men det bjuder jag på)

Har börjat fundera massor på det nu. Hur snyggt är det att vara skelögd? Hur gör man för att slippa skiten?

Kommentarer
Postat av: goggo

du har verkligen inte snea ögon äru beng eller!!!!? o den bilden va grymt sööööt:D

2009-07-12 @ 17:35:28
Postat av: Anna

Goggo: Tackar! Det var det jag ville höra! Söt? Haha, det vet jag inte om jag kan hålla med om. Tog ju världens skit bild ju!

2009-07-12 @ 17:38:22
Postat av: sundarii

Kan inte säga bättre än Goggo :)

2009-07-12 @ 19:38:08
Postat av: Mulla

Öhm... Det var nog dom som sa till dej att du är skelögd som var det tror jag.. För det är du INTE!!. hihi

2009-07-13 @ 20:00:01
Postat av: Elin

Jag står fast vid att dina ögon är lite snea. Så de så! =D Och jag som sa det till dig är inte speciellt skelögd. Avis Mulla..?

2009-07-14 @ 11:57:42
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0