Röntgen och besök

Dagen började vid 9 när jag ringde till Vårdcentralen här i Skänninge. Fick en tid 14.30. Fick ett sms av mamma att dom åkte från Falkenberg vid 11 tiden. Efter lite tänkande kom jag fram till att dom skulle komma till mig när jag var på vårdcentralen. Jag som ville välkomna dom till min nya lya! Den är ju ny för dom, dom hade ju inte varit här innan.
Inne på Vårdcentralen mötte jag 4 väktare och en intern. Shit vad hjärtat slog då, lite rädd vart jag faktiskt. Läkaren ville att jag skulle åka in till Mjölby för röntgen, sagt och gjort. I väntsalen till röntgen mötte jag 4 väktare till och ännu en intern. Undrar om dom två internerna kanske hade slagits....

Efter röntgen bar det av till Vårdcentralen igen. Där förklarade läkaren att det inte hade hänt någonting med ryggraden men musklerna och allting som finns runtom hade fått sig en liten törn. Fick ordination om att ta det lugnt men ändå inte sitta helt still.

Sen åkte jag hem och där mötte jag Mamma, Malin, Daniel och Åsa! Då vart jag glad!
Så nu har vi fikat, ätit mat och sen glass. Jag, Daniel och Åsa sitter i soffan medans mamma har gått och lagt sig. Hon börjar ju bli lite till åren och orkar inte så mycket :P

Imorgon ska jag fixa bilen... Eller jag var kanske lite att ta i. Timmy ska hjälpa mig med det och sen ska han få kladda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0