Tankar en natt.


Sitter och kollar in min systers bilddagbok och tänker på att jag fan vill vara 15 igen, så jävla kul det var!
Men sen å andra sidan så började den dåliga perioden i mitt liv när jag var 15. Undrar om jag hade valt samma väg igen? Gjort samma val och fått leva om det hemska livet en gång till. Jag tror jag hade gjort det, hur dumt det än låter så hade jag nog gjort det. De händelserna har ju skapat den Anna som finns idag. Även om livet är lite trögt ibland så trivs jag oftast med hur det är. Visst, min ekonomi och min situation hade kunnat bli mycket bättre men att kämpa för hur man vill ha det är en stig som jag har gått på många gånger och jag vet att jag klarar av det.
"Man får aldrig mer än vad man klarar"  Ewa Wahlund.
Jag tänker på det ofta. Otroligt kloka ord som har hjälpt mig när allting känns nattsvart.



Med dom orden avrundar jag min måndag och tackar för mina nära och kära för att ni finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0