Svart

Äntligen ska jag få håret i ordning! Sitter just nu med 100 liter hårfärg i håret. Svart, som natten. Underbart!

Gick en sväng med Evo innan, runt skägget. Riktigt skönt var det. Igår gick vi också en ordentlig runda. Med Annie och Skipper också. Evo skötte sig exemplariskt, både igår och idag. Han är fortfarande lite inne på att skälla på andra hundar, han "bröstar upp" sig och är på helspänn när han ser dom men så fort jag säger till honom så slutar han med det och han fortsätter gå framåt. Det blir bara bättre och bättre med honom och målet är att kunna ha honom lös så mycket som möjligt till sommaren, vilket jag tror kommer funka riktigt bra. Min lilla bebis.

Imorgon blir det Väderstad. Evo skulle egentligen åkt till Linghem och vara med Tessan men jag vill ha honom med mig. Så blir det skogspromenader så får Heike leka lite med.


 
Min lilla Söt nöt!    

Kommentarer
Postat av: sundarii

Jag läääääääängtar efter att få färga håret i helgen, jag är verkligen beroende av svart / blåsvart. Jag ser bara gammal ut när den bruna syns genom... :/

2009-01-22 @ 22:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0