Osmakligt

Hur kan man vara så osmaklig, usel och, rent ut sagt, FITTIG och skriva massa elaka kommentarer till någon som precis har förlorat en närstående?
Jag hoppas verkligen att Du lilla människan mår riktigt jävla dåligt över det Du har gjort. Man gör inte sånt! Har inte din mamma och pappa lärt dig vanligt jävla folkvett ska jag personligen ta min hammare och banka in lite i skallen på dig så kanske du förstår att man inte gör sånt!
Usch! Jag blir så förbannad och jag föraktar verkligen sånt folk! Det sägs att vi alla är lika inför gud, eller vem fan det nu är som tar emot oss när den dagen kommer, men Du ska veta att folk som du är inte önskvärda. Du är en liten liten liten människa som ens öppnar käften och säger såna saker. Eller skriver rättare sagt, jag tvivlar på att Du skulle våga säga någonting öga mot öga till personen i fråga. Nu fan är Anna arg och nu finns det inget stop. Jag blir inte arg för mycket men nu har verkligen min bägare runnit över, och det med råge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0