Nattuggla

Jag kanske ska ta och gå till sängen. Ska upp tidigt imorgon för att åka till sjukhuset. Ja, ni läste rätt, Anna ska ta sig till sjukhuset med örat äntligen. Blev "tvingad" till att ringa sjukvårdsupplysningen och genom dom fick jag en tid till en läkare. 11.40 ska jag vara där imorgon. Undrar vad det är för något, och hur botar dom det? Mardrömmen hade väl varit att det är ett virus som spridit sig till hjärnan eller nått och jag får operera bort örat eller nått. Men sån otur har jag väl inte? Ja, det återstår att se. Nu ska jag i alla fall försöka sova. Imorgon får även ni veta vad det är som infekterar mitt liv!

Kommentarer
Postat av: goggo

anna ring mej nä du ser detta är skiiiit viktigt...

2009-01-21 @ 10:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0