Jaha, är det så det är?!

Nu är Anna och Evo i väderstad! Skönt att komma ifrån min inrökta lägenhet i skägget några dagar. Ska bli så otroligt skönt att flytta därifrån.

Var på vårdcentralen idag för att rätta ut lite grejer. Det slutade med att jag är sjukskriven i 2 veckor, skulle det inte bli bättre tvekade inte äkaren på att sjukskriva mig längre sa han.

Imorgon ska jag tvätta lite kläder. Har dragit med mig 2 väskor med smutsiga kläder, har ju inte ett enda rent plagg hemma och ingen tvätt tid förrän den sista januari. Nice, eller inte.
Ska tvätta lite mattor åt Tom också, nu vet jag ju hur matt tvättmaskinen funkar i alla fall.

I veckan blir det till att gå till soc, packa ner resten av lägenheten i lågor och så ska jag äntligen masa min röv ut till Kisa och hälsa på Gramses bebisar. Blir lite semester där ute under några dagar med skogspromenader och förhoppningsvis kör vi lite favoriter i repriser, så som romantical breakfast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0