Fredag imorgon!

Vilken dag! (Åter igen en jobb blogg)
Åkte till vadstena för 3 timmars jobb. Vi åkte buss lika länge som vi jobbade, fy fan. Jag fick 2 avtal (mest i hela gruppen) så jag är glad och nöjd. På bussen hem gick Johny igenom ALLA mina låtar på mobilen, så där fick jag sitta och skicka musik till chefen.

Sov inte så mycket inatt, var orolig som fan, men jag har varit ganska piggelin och glad ändå. Gjorde mig inte till för att gå till jobbet idag. Jag var bara Anna och det gjorde dagen mycket lättare. Johny sa till mig att det syntes att jag mådde bra idag. Det kändes skönt att det syntes.

Imorgon är det fredag. Denna veckan har gått riktigt fort. I söndags kändes det som en evighet till helgen men nu är den äntligen här! Måste hinna iväg till soc imorgon och prata lite med dom. Så ska jag plocka fram Mulla's kartonger så Tina kan komma och hämta dom sen ska jag jobba och längta tills jag ska mysa!

Mitt abonnemang är ju avtängt så jag har nytt nummer. För den som vill ha det är det bara att fråga på msn eller någon av mina vänner, så får ni det.

Kommentarer
Postat av: Annie

Såg en sak igår som du bara måste se. Gå in på tv.nu och sen "uppdrag granskning". Där ska du se avsnittet från den 14:e tror jag det var. Handlar om Julie rescue, hundarna från spanien. Kolla på det, det är vart en timme kan jag lova.



Pussen!

2009-01-16 @ 15:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0