Ensamhet.

Nu sitter man här i sin ensamhet och tittar på Scrubs. Jag älskar Scr ubs, man jag kan titta på det i dagar i sträck.
På tal om ensamhet, jag har inte varit ensam sedan i torsdags. Hur ska jag överleva? Fast jag ska inte sticka under stolen med att det är förbannat skönt att vara själv ibland. Så får man ju längta och sakna lite.
Kommer nog bli en hel del sånt när jag flyttar till Skänninge. Kommer ju sakna alla mina vänner här. Men då uppskattar man dom mer när man inte träffar dom så mycket. Tror även att jag behöver komma bort och inte alltid vara tillgänglig. Kommunikationen ut till Skänninge är ju inte som 1an's buss som går en gång var 10e minut. Men jag kommer nog trivas. Lägenheten är ju så förbannat snygg! Lovar att jag ska lägga upp bilder när jag flyttat, så alla får beskåda.

Ska även börja lära mig att laga lite mer mat, lite mer avancerad mat. Måste ju bli lite vuxen någongång och man kan ju alltid börja med att laga mat. Idag gjorde jag köttbullar, på Tom's beställning. Det blev riktigt lyckat, stolt som fan är jag över det. Fick bra betyg eftersom Tom åt tills han blev mätt. Han skulle ju iofs ta med sig mat hem men glömde nog det. Men då blir det ju mer till mig som jag kan värma i veckan när jag kommer hem från jobbet. Får väl spara en köttigbulle tills helgen åt honom.

Nu ska jag tillbringa lite tid med J.D, Turk, Carla, Elliot, Cox och alla andra innan det är dags för kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0