Dagen efter...

Det vart en ganska lyckad födelsedag i alla fall. Det blev inte som förra året då ingen kom ihåg att jag fyllde år. Då satt jag och Mulla helt själva med en Daimtårta, men det var förbannat mysigt ändå.

Bjöd in Lina, Klint, Elin, Ante, Figo och Annie på kladdkaka. Trodde Jocke jobbade men det visade sig att han slutade kl 17, så han fick en lite senare inbjudan. Vi hade riktigt roligt. Sprutade ner hela mitt kök med konfetti och serpentinspray, Elin hjälpte mig att städa, tack så mycket hjärtat!

Vid 7 tiden kom Tom hem från Stockholm, gladare hund än Heike var då har jag nog aldrig sett.
Han fick lite mat och kladdkaka sen somnade han i min säng, tur var väl det så han slapp se hur vi plågade Jocke genom att pierca hans näsa... 2 gånger. Första gången blev inte så lyckad. Sen är inte Jocke den macho mannen (pojken) han låtsas vara. Det tog nästan 3 timmar för honom att låta Elin trycka igenom kanylen i näsvingen på honom. Men det var roligt när hon väl fick göra det. Haha.

Nu är jag i Väderstad hos Tom. Tira är här för första gången och katterna uppskattar henne inte så mycket men Tira skiter i det. Hon är i himmelriket då Heike har typ 1000 ben som ligger utspritt över hela golvet.

Nu vill jag kramas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En rolig och minnesvärd födelsedag.! GRATTIS igen! =)

Puss På Dig!<3

2009-01-09 @ 13:19:57
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0