2009

Nytt år, nya händelser, nytt liv. Det brukar heta så i alla fall..

Igår satt vi hemma hos mig. Jag, Tom, Annie, Figo och hundarna. Vi åt mat och hade trevligt, förutom en liten dispyt med några dumma jävlar som kastade smällare precis nedanför min balkong och hundarna vart helt galna.
Annars var det en väldigt lyckad nyårsafton.

Lilla Anna fyller ju år om en vecka med, exakt en vecka och då fyller jag tant. Hela 22 år blir jag då.
Tänkte ha ett litet kalas på lördag, bara för att få presenter, haha. Näe, det blir inget kalas för min del. Ska fira min födelsedag i det lugna med mina hundar och katter.

Har inte heller gett något nyårslöfte. En nödig grej som man bara bryter, då kan man lika gärna sätta upp små mål för varje dag som går tycker jag.

Så var det med den saken.


Kommentarer
Postat av: Sara

Gott nytt år :)

2009-01-02 @ 13:02:28
URL: http://barasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0