Snart snart snart!

Här är flyttningen i full gång.. Eller ja, i alla fall packningen.
Tänkte att jag skulle packa nu under natten.. Är inte trött för 5 öre så då får man passa på medans man har orken.
Har fixat lite med hemförsäkring och bredband/TV/telefon idag. Ble överlycklig när det visade sig att jag fick ta ett abonnemang hos Telia. Det som är lite värre dock är att jag inte får tillgång till det förrän 19 Mars, så det blir inte så mycket bloggande förrän dess.. Kanske snyltar lite av Tom's bredband när han jobbar, om jag bara lär mig hur man sätter på hans dator. Hemma byggen är inte det lättaste att förstå sig på.

Imorgon ska jag skruva isär sängen, TVbänken och vardagsrumsbordet så det får lite mer plats i släpan.
Och medans jag är på 17 års kalas hos Tina sa Tom att han skulle börja köra ett lass. Han är bara sååååå suverän!
(Nej, det var inte jag som tvingade honom, han sa det helt själv)

Jag är så förväntansfull nu. Det pirrar i magen och känns helt konstigt. Första gången jag flyttar ordentligt. När jag flyttade hit hade jag ju inga möbler, dom köpte jag ju allteftersom. Ska bli skönt att bara gå och plocka med allting i veckan som kommer. Jag och Mulla ska utforska Skänninge med har jag bestämt. Hoppas bara hon är med på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0