Räkningar...

Här sitter jag, nästan nyss hemkommen från Väderstad. Mitt vardagsrumsbord är helt fullt av räkningar, som jag har betalat. 3 månaders räkningar... Ni kan ju tänka er hur stor högen är. Sen om ni vill tänka ytterligare lite kan ni ju tänka er vad hela kalaset gick på.... Men lika glad för det är jag, men gladast är nog betalningsmottagarna.

Har varit så skönt att komma bort från allt i en vecka, nästan en vecka i alla fall. Har ju varit hos Tom sedan i måndags kväll. Medans han har jobbat har jag lekt hemmafru. Jag har städat, tvättat, lekt med Heike och lagat mat. Riktigt duktig har jag varit. Men det har tagit på mina krafter, vilket jag märker nu när jag har kommit hem till hemmets "lugna" vrå

Imorgon blir det doktorn kl 8. Kuratorn kl 13 och sen åker jag till Kisa med Mulla min sweetheart för att kolla på någon standup komedi grej. Ska bli roligt och på lördag ska jag på kalas hon hennes pappa. Har inte varit ute i hans hus än, så det ska bli roligt att åka dit. Jag hoppas att det bjuds på tårta!

Nu ska jag kolla på scrubs och njuta över att livet börjar bli något ljusare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0