Final Countdown!

Jag vet att jag skulle ta en "bloggpaus" men eftersom jag inte kan sova tänkte jag skriva lite.
Sista veckan i lägenheten. Har fixat så jag får internet och TV när jag flyttar in, adressändringen är klar också. Vissa har fått ett "flytt-sms" och andra kommer få ett "snail-mail-flytt-kort" hem i brevlådan inom kort. Hoppas innerligt att de har bytt design på korten. De gamla var inte så snygga och det är ju 2 år sedan jag skickade såna sist så dom måste nästan ha bytt.

Sitter, ligger i sängen rättare sagt, och kollar på One Tree Hill. Jag kommer ihåg att jag har mobbat Tisse en hel del för att an kollade på det och nu sitter jag i samma sits själv. Känns som att jag verkligen känner karaktärerna. Tackar Mulla för att hon fått mig att kolla på det.

Har nog åkt på halsfluss. Har feber, ont i halsen, täpt i näsan och är riktigt dåsig. Så det blir nog inget Väderstad och tvätt för mig imorgon. Vill ju inte att Tom ska bli sjuk nu när han ska hjälpa mig att flytta på lördag. Behöver ju min starka karl till det!

Baloo trivs som fisken i vattnet hemma. Han leker dagarna i ända med Turbo medans pappa Gramse sitter och håller koll. Jag tror Gramse vet att han är pappa. Om Evo blir för på mot Baloo så kommer farsan och säger ifrån. Han går omkring och jamar när han inte vet var Baloo är, Baloo svarar och Gramse går till honom. Innan idag när jag och Mulla kom hem hittade vi inte Baloo. Gramse satt i köksfönstret och tittade ner i en kartong och där i låg Baloo och jamade. Gramse är en awesome farsa!

Kommentarer
Postat av: Jen

Du, jag e också stolt över dig! Fast inte bara för att du slutat bita på naglarna ;) Hoppas din helg blir underbar och att allting ordnar upp sig! Kärlek. /Jen.

2009-02-26 @ 21:55:18
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0