Tuesdays Gone

Då sitter man hemma i sin egen soffa igen. Skönt det ska bli att sova i sin egen säng inatt kan jag lova.
Har varit hundvakt idag. Klint, Lina och Emil har varit nere i Ullared.
Somnade efter att dom hade åkt vid 5 imorse, kan lugnt påstå att jag var lite trött då.
Gick upp vid 1. Åkte till Ikano för att uträtta lite ärenden. När jag kom hem vart det en promenix med vovvarna + sällskap.
Efter promenaden gick vi hem till Lina. Sen kom Elin dit och vi kollade på film. Elin åkte och jobbade vid halv 6 medans jag och D var kvar och hade mysigt.
Jag gick upp till Ida vid 7 och tog en kopp té och D gick hem. Han kom tillbaka vid 9 igen för att kolla på Andra Avenyn. Undrar om han kanske saknade mig lite :p

Tommy körde hem mig så jag kan åka till soc imorgon. Vart ju inte så mycket lön denna månaden.
Kattsand ska inhandlas imorgon också. Lite hundmat med.
Sen ska jag plocka lite här hemma och vänta på att det ska bli fredag, för då kommer D hem till mig för första gången!
Lördag blir det Skägget igen!

Usch vad jag är kluven. Hjärtat och hjärnan är inte helt sams just nu.
Jag har ingen som helst aning om hur jag ska göra. Jag vill för en gångs skull göra det som är bäst för mig.
Göra så att jag mår bra. Kommer det att gå denna gång? Jag kan omöjligt ta det lugnt med någonting, jag måste få hintar om hur det kommer att bli. Annars tröttnar jag och ger upp. Vad vill du med mig? Hur fan ska vi ha det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0