Nyårsafton imorgon.

Det sägs att man avslutar året så som man började det.
Jag kommer inte ihåg att jag var ensam förra nyårsafton. Jag har för mig att jag ver med Annie, Figo och Tom.
Men det var väl tydligen en dröm.

Mina planer för nyår har raserats och jag har bestämt mig för att fira hemma. Med Tira.
Har varit på systemet och köpt cider och vin så jag kommer förhoppningsvis inte ha tråkigt.

Nu sitter jag och kollar på Big Brother från 2002. Roligt som fan är det. Blir väl till att kolla på det imorgon också.
Grevinnan och Betjänten går väl på nyårsafton. Annars finns det säkert något annat att kolla på.

Jaja. Nog om det.
Har förbannat mycket snö i alla fall. Innan idag slog det mig att jag har glömt Tira's täcke hemma hos mamma. Så nu kommer hon frysa när vi går ut :(
Mamma får skicka upp det på posten helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0