Hemligheten som läckte ut.

Uh no! Min hemlighet ha läckt ut! D har läst min blogg och kommit på att det är han som är just D. Inte bandet nu alltså :P Haha.

Syster och bror har varit här sedan i måndags och åker hem imorgon.
Mycket har vi hunnit med. Bla har har jag backat in i en stolpe med systers bil så det är en buckla på den.
Lekt lite bilgömme har vi hunnit med så nu kan jag fan hela Tornby i sömnen. Ikväll vet vi inte riktigt vad som händer.

Imorgon kommer i alla fall D hit. Han skulle ju gjort det förra helgen men då var han trött så han kom inte.
Igår när vi sågs så var han sjuk så vi får väl se vad han skyller på denna gången. Haha.
Kommer han inte tänker jag minsann laga mat själv och mysa.

Hade hoppats på att jag skulle få mina pengar idag men icke sa nicke. Blir en fattig helg. Hoppas att de kommer in på måndag. Annars vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0