Bloggiblogg.

Känner att bloggen har hamnat lite utanför, känns ganska skönt att inte behöva känna att den är ett måste.

Helgen tillbringades inte hemma. D var alldeles för trött så han stannade hemma hos sig och jag åkte in till Skägget.
Var väl kanske lite för mycket av det goda i fredags och det kändes kan jag lova i lördags. Vart lugnt lördag kväll, för min del i alla fall. Tittade på New Moon natten mellan lördag och söndag. Damned vilken bra film! Var inte världens bästa kvalité men man såg Robert Pattinson ändå och det är jag glad för. Tycker ändå att Twilight var snäppet bättre men New Moon är lätt sevärd!

Idag är det lite städning på schemat. Skulle ju storstädat i fredags men eftersom planerna ändrades la jag det på is och får stress städa idag istället. Framförhållning och planering är mina mellan namn. Haha.

Näe. Om en timma anländer mina syskon förhoppningsvis så det är väl dags att jag sätter fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0