Vuxenpoängen växer!

Idag är det löning, för de flesta i alla fall. En annan får ju vänta till torsdag.
Men även om det är 2 dagar kvar till lön, eller ja 1 dag, så har jag faktiskt satt mig och skrivit in alla räkningarna så nu dras pengarna direkt när jag får dom på torsdag. Skönt. Slipper man tänka på det.
Det vart inte så fasligt dyrt denna månaden heller. 3500:- gick räkningarna på och det är lite lagomt tycker jag.
Då har jag ju pengar så jag kan köpa bilen!!!

Städar och tvättar lite idag också, skönt att få det gjort. Skulle tvättat förra veckan men det vart inte så. Så nu har jag 2 veckors tvätt att fixa ikväll. Massa grejer att vika. Tur att det går en bra film på TV ikväll då så jag har någonting att kolla på medans jag viker skiten. Linas kvällsbok. Rekomenderas för den som vill se en lite smårolig tonårsfilm.

Ska ner till tvättstugan nu och kolla om mina lakan är rena. Sen blir det promenad i motionsspåret med min mp3 spelare.
Målet är att jag innan nästa sommar ska kunna (läs orka) springa runt spåret.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag såg lite på den filmen, och den var gör mysko tycker jag. Men som sagt såg inte hela filmen. Just det, vet du nått om Moa skolan än?

2009-08-30 @ 20:53:23
URL: http://circusfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0