The lönespec has arrived!

Vaknade ganska sent idag. Men det gör ingenting. Ibland bör man faktiskt få sova ut. Sov ganska bra inatt utan att väckas av tåget allt för många gånger.
Satt uppe ganska länge igår. P hjälpte mig med photoshop som jag har viljat ha så länge och nu äntligen. Det var ingen lätt match men vi klarade det! Tack Darling!
Så nu ska jag bara klura ut hur man använder programmet och får ut mest funktioner. Det var inget nybörjar skit jag tog utan tydligen en värstig grej.

Lönespecen fann jag i brevlådan idag också. 13157:- tack som fan. Efter bilköp och betalda räkningar och skulder har jag 5000:- kvar och det känns riktigt skönt. Nu har jag varit utan pengar i 3 veckor och det känns...

Nu ska jag plocka in min vikta tvätt i garderoben och sen ska jag sätta mig i saaben och åka in till Linköping. Har bara en fundering på hur jag ska få den därifrån sen efter att jag har köpt golfen imorgon. Fast det är ju sånt som märks.

Tar med mig datorn in idag så jag kanske bloggar igen ikväll eller så bloggar jag imorgon när jag är förväntansfull eller
när jag har hämtat The Car!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0