Tågbloggar

Sitter på tåget och chillar. Nice, skickade iväg ett sms och fick en kod så nu har jag internet hela resan.. Så nu har jag att göra i 2 timmar i alla fall och tur är väl det. Annars hade jag ju sakta men säkert avlidit.

Var en sväng inne i Linköping igår och träffade min Felin. Vi har ju alltid lika roligt när vi träffas likaså igår. Stod på brasken och skrapade lotter. Vann 90:- tack för den. Önskade mig miljonen men näe, sån tur har väl inte jag inte.
Mitt i allt skrapande började det regna så då åkte vi till Max och köpte glass, där satt vi ett ganska bra tag och sen var det dags för mig att åka hem. Gick upp skapligt för att duscha och packa inför min lilla helg tripp till Enköping. Hade världens klump i magen när jag åkte ner till stationen i Mjölby men så fort jag satte mig på pendeln så släppte det. Behöver nog komma bort lite från allt. Det är mycket som rör sig i min lilla hjärna kan jag lova.

Nu ska jag kolla runt på lite.

Köss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Köpte 2 skrap pyramider idag också:P Vann 100kr på en:P Tack så mkt! =)

Tack för igår. Lika kul som vanligt =) Pöss!

2009-08-01 @ 19:42:33
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0