Roadtrip till Gekås!

Igår kl 07.55 kom vi ut på motorvägen. 5 minuter innan utsatt tid. Glada om än lite trötta började vi våran resa. Jag var lite nervös över hur bilen skulle klara resan ner men det gick ju bra, jag är ju hemma igen i alla fall.
Vi var nere hos mamma vid halv 12 - 12 tiden och då blev det fika. Vid 1- halv 2 åkte vi till GeKås. Jag hittade massa saker som jag ville ha, summan hamnade på 347, typ.
Elin, som var där för första gången handlade på. Jag gick förbi tavlorna och hittade en tavla med Marilyn Monroe som inte bara var en tavla, utan det var faktiskt en klocka också. Jag gick genast iväg för att leta upp Elin och visa den men hittade henne inte. Efter 30 minuter hittade jag henne och så gick vi för att titta. Det ansiktsuttrycket hon hade när hon såg den var obetalbart. Jag har nog aldrig sett någon le så mycket som hon gjorde igår.

Vi var på GeKås till halv 5 och sen åkte vi hem till mamma för att äta. Halv 8 hade vi tankat bilen och åkte hem igen. Trötta men väldigt nöjda efter dagen.
Jag hade riktigt kul igår och jag hoppas att tjejerna hade det också.


Inköpslistan
  • 10 par strumpor
  • 4 par trosor
  • 10 rullar bajspåsar
  • 1 mp3 spelare
  • 1 underlaka till sängen
  • 1 märgben till TIra
  • 4 tuggben till Tira.
  • 6 kattben (godis till Gramse och Baloo)
  • 2 flaskor hårspray
  • 2 tavlor
  • Glödlampor
  • 2 monster
  • 2 godis bitar
  • 1 påse Rollo kola Gul (godaste!)
Ja, det var väl det hela tror jag..

Nu ska jag fixa till lite på väggarna med mina nya tavlor. Funderar också på om jag kanske ska prata med hyresvärden om att måla om i vardags/sovrummet...

Kommentarer
Postat av: sundarii

"6 kattben (godis till Gramse och Baloo)"??? Var är Turbo då?? :(

2009-08-19 @ 14:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0