Lik.

Hon dog idag. Hon på jobbet. Lilian kom in och sa till. Jag hade sagt att jag kunde gå in och sitta vak men då hade Arne redan gått dit och tur var väl det. Hade nog inte klarat av att sitta där. Jens hade kommit in på rummet bara någon minut innan det hände. Jag var inne och tittade på henne 4 gånger. Kändes skönt på något sätt. Det var givetvis lite skrämmande att ta steget över tröskeln för att se henne. Hon såg ganska fridfull ut. Jag och Lena gick ut och plockade blommor som hon skulle ha medans Annika och Arne tog på henne kläder och bäddade rent. När vi kom tillbaka fick vi veta att anhöriga inte skulle komma förrän dagen efter och då skulle ju blommorna ha vissnat. Hoppas dom inte glömmer bort att gå in och byta blommor. Så nu ligger hon där, i sin säng. Död.
Usch. Tur att man inte jobbat natt där. Jag hade skitit ner mig varje gång jag hörde någonting.

Så nu är jag inte på världens bästa humör. Känns väldigt konstigt. Senast jag såg en död människa var pappa, och det känns i hela hjärtat idag.

Kommentarer
Postat av: sundarii

Men gumman.... Sänder dig en kram.



Det blir lite svårt att krypa genom kabeln här vid datorn och krypa bort till din dator och hoppa ut ur skärmen och ge dig en bamsekram och sen krypa in i datorn och krypa tillbaka hela vägen hem...



Fick jag dig le lite grann nu? :)

2009-08-06 @ 23:26:02
URL: http://sundarii.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är så jävla sött knäpp Sandra! Japp, du fick mig att le! :D

2009-08-07 @ 02:02:56
Postat av: sundarii

I know :)

2009-08-07 @ 08:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0