Imorgon blir det roadtrip!

Senast jag skulle på roadtrip var med Veronica och Annie. Då skulle vi till Stockholm, vi kom till Nyköping och sen krockade vi... Imorgon blir det roadtrip igen fast denna gången utan krock hoppas vi på.
Vi ska ta saaben och åka en ganska bra bit (alla håller tummarna att den ska hålla)
Jag, Jessica, Elin, Lina och Malin är det som åker. Vi tyckte att det är ett bra sätt att avsluta sommaren på. Både jag och Elin har ju jobbat nästan hela sommaren och tyckte vi behövde detta.

Har varit i Linköping hela helgen, har varit skönt att vara här. Saknar faktiskt att bo här men samtidigt är det så skönt att bo i Skänninge där anonymiteten är STOR! Ingen vet vem jag är och det älskar jag. Skönt med att kunna åka dit till ensamheten när man varit här.

Idag fick jag veta att på fredag får jag efterlängtat besök. Jannika kommer hit! Hon stannar tyvärr bara till söndag men jag är så glad över att hon kommer. Som jag har saknat henne!

Imorgon halv 8 möts vi vid garaget! God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

H A D E T S Å J Ä V L A K U L!!!! :)

2009-08-17 @ 12:09:43
Postat av: E

Fin blogg :)

Kommentea gärna mitt inlägg "pic" och svara på frågan i inlägget.

Ha det bra !

2009-08-17 @ 22:29:39
URL: http://ellennykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0